Halo Halo
875
BLOG

Nadchodzi nowa religia! Bardzo, bardzo chora psychicznie!

Halo Halo Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 36

Zatem nadchodzi nowa religia, bardzo, bardzo chora psychicznie, ale za to jaka skuteczna! Położy kres wszystkim wojnom religijnym na całym świecie!

Ponieważ wszyscy dookoła coraz bardziej i bardziej chorują psychicznie, gazeta Newsweek z ostatniego tygodnia listopada b. r. wrzeszczy na okładce: „POLSKA PSYCHOPUŁAPKA - Rośnie liczba osób z zaburzeniami psychicznymi, nikt im nie pomaga – w szpitalach brak łóżek, lekarzy, pieniędzy!” – postanowiłam i ja iść za trendem mody i sobie dziś pochorować psychicznie. Bardzo, bardzo, bardzo. Nawet przerażająco!

Niewiele myśląc, wzniecając w sobie chorobę psychiczną – postanowiłam połączyć fundamenty trzech największych religii świata w jedną całość i stworzyć nową, eklektyczną religię. A oto wyniki mojego chorowania psychicznego i wyhodowania urojeń:

1. Żydy potrzebują ubijać zwierzęta rytualnie, żeby oddzielić ich krew od mięsa, bo gdy nie spompują zwierzakowi krwi na żywca to im się wydaje, że mięso jest zanieczyszczone. Czyli brudne.

2. Chrześcijany śpiewają od wieków kolędy w deseń: „Dzisiaj w Betlejem, dzisiaj w Betlejem wesoła nowina, że Panna Czysta, że Panna Czysta porodziła Syna…”

Ponieważ Czysta Panienka spłodziła Syna bez kontaktu fizycznego z mężczyzną, wynika z tego, że kobiety zapładniane drogą tradycyjną przez ludzkich samców są brudne. A skoro są brudne po kontakcie z samcem, a przed kontaktem czyste - wynika z tego, że samce są brudne. A ściślej – ich jądra, które zabrudzają kobiety i te muszą płodzić dzieci w brudach.

3. Muzułki muszą ubijać zwierzynę rytualnie, bo nie wolno im jeść duszy zwierzaka. Wiedzą też, że dusza mieszka we krwi. Zatem jak spompują krew na żywca, to dusza wraz z krwią ulatuje w powietrze i wtedy można pożerać samo mięso bez duszy. I nie ma grzechu.

 

Po połączeniu w jedną całość fundamentalnych zasad trzech, największych religii świata (takie wash and go) wychodzi nam jak wół logiczny wniosek, że…

TRZEBA OBOWIĄZKOWO KASTROWAĆ LUDZKICH SAMCÓW !

Jak się ich wykastruje, to i kobiet nie będą zabrudzać brudnymi jajami i wszelkie demony z nich ulecą w powietrze podczas ucinania im jaj na żywca, a więc i wojen im się odechce, a mięcho niepomieszane z jądrzastym testosteronem – w sam raz będzie nadawać się do konsumpcji. Zastanówmy się tylko, kto byłby chętny na wyczyszczone z testosteronu samcze mięcho? Hmmm… Wydaje mi się, że najpewniej… ROBALE. Takie rosówy, które zżerają człowieka po śmierci w grobie.

No czyż ja nie jestem GENIALNA? :)

Nic tylko chorować psychicznie. Od dawna wiadomo, że świry pchają świat naprzód i gdyby nie świry - świat stałby w miejscu. Zatem proszę bić mi brawo jako największemu świrowi na tym świecie. A i w kolejkę ustawiać się jako narybek dla nowej religii. Panowie wraz z jądrami pod nóż - mają pierwszeństwo. :)))

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo