Halo Halo
1339
BLOG

Rozpacz Hartmana pożywką dla psychopatycznej szczujni

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 154

1. Nie wiem kto to jest Hartman. Nie znam jego poglądów politycznych. Nie miałam okazji wysłuchać żadnej jego wypowiedzi.

2. Przeczytałam dziś artykuł na jego blogu, gdyż na Salonie znalazłam linka w czyimś komentarzu.

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/02/26/ty-chamie-polski-chamie/

 

3. W artykule zdesperowany autor, pełen rozpaczy i bólu z powodu zastrzelenia z wiatrówki jego psa, który mimo operacji konał przez 5 dni – piętnuje następujące grupy społeczne i zjawiska społeczne:

- Funkcjonariuszy Policji zachowujących się lekceważąco w sprawie, mających powiedzieć: „skoro to kundel, to niewielka strata”

- Sadystycznych morderców psów, zasłaniających się dobrostanem lasów, wśród nich ludzi zarówno z uprawnieniami, jak i bez uprawnień myśliwskich, czyli kłusowników.

- Zjawisko braku reakcji władz na patologię, gdyż władze mają w swoich szeregach polujących policjantów, prokuratorów i wójtów. Zatem z racji fałszywej solidarności zawodowej egzekwowanie prawa jest anemiczne, lub go brak.

- Zjawisko braku sumienia i zadowolenie z siebie osób o zerowym morale, które wcisnęły się w społeczność katolicką. Grupie tej, wyodrębnionej ze środowiska katolickiego zarzuca hipokryzję, ciemnotę, chciwość zawiść i nienawiść do ludzi oraz drobne cwaniactwa – wyłudzanie dotacji i zapomóg poprzez nakłamanie w podaniach, nielegalne pozbywanie się śmieci, a także alkoholizm i uprawianie przemocy fizycznej na żonach.

- Zjawisko tolerowania i rozgrzeszania przez katolickich księży tej małości moralnej, oraz brak wrażliwości i reakcji na los zwierząt ze strony przedstawicieli KK.

4. Hartman zapowiada pomstę za ten stan rzeczy w formie niesienia kaganka oświaty – wpływ na szkolnictwo, ukulturalnianie poprzez wysyłanie do teatrów, podnoszenie świadomości społecznej poprzez wysyłanie dzieci za granicę.

 

Tak odebrałam ten artykuł. W żaden inny sposób swoimi zwojami neuronalnymi nie jestem w stanie go zinterpretować. Jest to opis fragmentu polskiej rzeczywistości i niestety prawdziwy.

Jestem Polką i nie czuję, żeby facet mnie nienawidził, co starają się wmówić osoby z tzw. szczujni:

„Jest to nienawidzący Polski i Polaków człowiek, który czym prędzej powinien wyjechać z naszego kraju.”

A dlatego nie czuję, że mnie i mojego kraju nienawidzi, bo nie jestem i nie identyfikuję się z osobami piętnowanymi przez Hartmana.

 

Natomiast jako Polka mam ogromną niechęć, wstręt, złość i pretensje do poniższych, wybranych jednostek ludzkich charakteryzujących się wskazanymi cechami, wyodrębnionych z podanych środowisk:

- opieszałych, leniwych, niekompetentnych, tchórzliwych, nie wywiązujących się ze swych obowiązków funkcjonariuszy władzy (w tym policji, prokuratur, sądów, gmin, etc)

- myśliwych i kłusowników przykrywających potrzeby morderczych rozrywek na zwierzętach wzniosłymi hasłami o dobru lasów lub bezpieczeństwie publicznym

- psychopatów, czyli osób bez sumienia podszywających się pod religię katolicką

- księży nieczułych na los zwierząt i zamykających oczy na okrucieństwo wobec nich

P.S.

Jeśli interpretujesz świat na zasadzie, że wszystkie owce są albo tylko białe, albo tylko czarne, czyli prezentujesz psychopatologiczny objaw nadmiernej generalizacji i nie potrafisz zrozumieć, że w każdym białym stadzie może znaleźć się kilka owiec czarnych – to nie komentuj tu.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo