Halo Halo
277
BLOG

Macierewicz jest ekstra!

Halo Halo Polityka Obserwuj notkę 22

Zdążyłam do domu na ostatniego Macierewicza w Sejmie. Chodzi mi o prezentowanie wyników audytu stanu polskich resortów.

Coś pięknego jak on rzetelnie, dokładnie przedstawia i analizuje każdy wątek!

Kryste… no ja wiele lat wcześniej pisałam, że koalicja PO-PSL marnotrawiła publiczne pieniądze jak cioty (nie mylić z homoseksualistami), jak głupia panienka z małpim rozumem, która dorwała kartę kredytową starego, dojnego, zakochanego w cipci jelenia. Kto natrafiał na moje dyskusje w tym temacie, to wie.

Ale mnie naprawdę w najśmielszych snach nie śniło się, że oni marnotrawili państwową kasę jak… o tym za chwilę.

Najnowocześniejszy moździerz – rezygnacja z produkcji amunicji i na całym świecie jej nigdzie nie kupi.

Najlepsze Rosomaki – od trzech lat marnieją w garażach, bo dwa lobby biją się, kto wyposaży je w systemy łączności.

Najlepsze rakiety – marnieją, bo brak infrastruktury do nich.

Wysyłanie polskich jednostek przeciw artyleryjnych do NATO – brak wyposażenia ich w pociski przeciw artyleryjne.

Kupowanie najdroższych, bezużytecznych błyskotek. Wywalone w błoto miliardy złotych. Żaden z programów obronnych nie ukończony. Ups… nie w błoto. W kieszenie niemieckich i francuskich firm.

To szczegóły. Pikuś. Po całościowym, rzetelnym opisie polityki rozbrajania i rozkładania obronności polskiej na cztery łopatki, Macierewicz zapytał:

- Na ile świadome były te decyzje? Bo może były wynikiem głupoty?

Panie Macierewicz, po wysłuchaniu tego wszystkiego, co Pan wyłuskał, stwierdzam, że Hitler był prorokiem. On 80 lat temu wyprorokował nam naszych ex-rządzących. W jednym z jego filmów propagandowych słuchamy:

„Śliniące się debile. Istoty tak marne, że niegodne miana zwierzęcia”.

Hitler nieadekwatnie zopiniował wówczas grupę ludzi z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim - debili. Natomiast niesamowicie adekwatnie ta opinia pasuje do naszych ex.

Takie odnosi się wrażenie po wysłuchaniu tego wszystkiego co działo się tylko w MON za poprzedniej władzy.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka