Halo Halo
266
BLOG

Kto kurcze popiera tą opozycję? Cwaniacy i złodzieje?

Halo Halo Polityka Obserwuj notkę 18

Uważam, że nikt uczciwy i moralny nie mógłby zagłosować za PO, PSL, czy Nowoczesną.

To co wyrabia obecna opozycja – przechodzi ludzkie pojęcie!

Ja, choć nie podobały mi się w przeszłości sposoby politycznego kreowania się przez PiS – nigdy nie byłam w stanie oddać głosu na żadnego przedstawiciela PO, PSL, czy SLD, Palikota etc. I nie oddałam w żadnych wyborach.

Nabieram coraz większego przekonania, że obecne partie opozycyjne popierają tylko cwaniacy i złodzieje.

Złodzieje-wyłudzacze podatku VAT, którzy narazili nasz kraj na miliardowe straty.

Złodzieje-cwaniacy zatrudniający ludzi na czarno i nie płacący za ich pracę podatków i składek ZUS. Również tacy, co zatrudniają ludzi na ¼ lub ½ etatu, a pracownicy zasuwają po 12 godzin.

Złodzieje cwaniacy omijający wszystkie inne podatki, dorabiający się nieuczciwie fortun i pałaców.

Skorumpowane mendy na stanowiskach, biorące w lepkie łapki wszystko co popadnie.

Oraz pospolita biedota wyłudzająca zasiłki z OPSów. Hołota, pracująca na czarno, ukrywająca inne dochody, by ciągnąć z OPSów, czyli z naszej, ciężkiej pracy uczciwego obywatela.

Tym wszystkim ludzkim spadom moralnym na rękę była nieudolność, bezczynność organów państwa, brak skutecznego działania, lub przymykanie oka na rozpasaną przestępczość.

Tym wszystkim spadom moralnym na rękę byli skorumpowani urzędnicy, również sędziowie, którzy za marny psi ochłap służyli wykupującym się.

Te spady moralne robiąc obecnie histerie polityczne mają nadzieję, że będą mogli nadal rozkładać ojczyznę na łopatki.

Nikt uczciwy i moralny nie był w stanie już znieść takiego stanu rzeczy w Polsce jaki był za rządów PO-PSL.

A ja – choć nie brałam udziału w ostatnich wyborach parlamentarnych, bo miałam obawy zagłosować na PiS – mam jednak nadzieję, że PiSiaki zrobią choć trochę porządku z tą degrengoladą w państwie.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka