Halo Halo
499
BLOG

Kłopotowski gloryfikuje pedofila i jest na SG! Skandal!

Halo Halo Polityka Obserwuj notkę 33

 

http://klopotowski.salon24.pl/715272,zostawicie-polanskiego-w-spokoju

Boże, Chryste i Matko Przenajświętsza!

Nie no, nie… ja nie wiem na jakim ja świecie żyję? To jakiś matrix!

Co się dzieje, że Polacy tak strasznie upadają moralnie?

Wiecie Państwo… do mnie na lekcje przychodzą 12-13 letnie dziewczynki. To są dzieciaczki. Taki lekki trądzik zaczyna im się pokazywać. Skórka na rączkach jak przysłowiowa pupcia niemowlaczka.

I jak pomyślę sobie, że takiego dzieciaczka mógłby 40 letni dziad wykorzystać seksualnie, a potem rżnąć głupa, że nie widział, że to dziecko, to mnie się nóż w kieszeni otwiera!

A Kłopotowski pisze, że takiego dziada trzeba na rękach nosić, bo artysta, bo artyści spłacają dług wobec społeczeństwa ‘oryginalnymi dziełami wysokiej jakości’.

Pierwsze co wyczuwam intuicyjnie to to, że stary, łysy, omleśny, odrażający Kłopotowski sam całe życie miał chuć na takiego dzieciaczka i dalej ma.

I jeszcze marzy, żeby mu to uszło płazem, bo przecież on krytyk filmowy i bez niego świat by się zawalił!

Zatem lamentuje Kłopotowski jak Żyd pod Ścianą Płaczu, intrygując i napuszczając na Ziobrę.

A co najlepsze, że pod tą notką, co drugi salonowy omlach daje się Kłopotowskiemu kręcić jak kopyto szewcowi i nalatują na Ziobrę. Żaden z tych omlachów nie potępił upadku moralnego tego skupiska białek, węglowodanów i tłuszczów z nazwiskiem Kłopotowski.

Ja pierwsze co pomyślałam, że ta notka warta jest zgłoszenia nadużycia. Patrzę… a ona na SG wisi!

Ten występek to dopiero jest spad moralny!

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka