Halo Halo
198
BLOG

Skonać można w tym kraju nierobów i świrów!

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 24

Powiem, że mnie się już nie chce trzepać piany, jak naszym wybitnym salonowym specjalistom od naprawiania Polski od góry. Ja usiłuję naprawiać Polskę od dołu. Więc trzepię pianę od fundamentów. I normalnie zaraz skonam.

Otóż jak wiadomo z poprzedniej mojej notki, udało mi się cudem, wedle cudownie przyśpieszonej procedury usunąć martwą ósemkę u chirurga szczękowego. Ponieważ miałam zarezerwowane odległe terminy w kilku innych ośrodkach medycznych – chcę je odwołać, żeby inni pacjenci mogli skorzystać z mojego miejsca.

Od rana dzwonię już kilkakrotnie do rejestracji  warszawskiego Szpitala Bielańskiego przy ul. Cegłowskiej. Odbiera automatyczna sekretarka i każe czekać, po czym leci na okrągło denna muzyczka. Pożarło mi już z konta ponad 10 zł.

No i kurrrr… zaparł się nierób w rejestracji i nie odbiera, no.

I powinnam olać, więcej nie dzwonić. Bo jak? Dokładać do interesu innego pacjenta ciężką kasę?

Po prostu nie przyjść na umówiony termin i mieć wszystko w dupie.

Ale potem jest tak, że lekarze nakręcają się wrogo na pacjentów, że zapisują się na wizyty, nie przychodzą, nie odwołują i robią przez to sztuczne kolejki, i marnują cenny czas lekarza, który ma okienka i przestoje. A niewinni pacjenci cierpią w kolejce.

Wrogość lekarzy do pacjentów bucha jak z parowozu. Wrogość pacjentów do całego systemu lecznictwa bucha jak z silnika odrzutowego samolotu. Jedni nakręcają się na drugich, skaczą sobie do gardeł, mało siekierami po łbach nie walą. Polska bez fikcji. Świroza kwitnie.

A gdzie leży problem?

1.  W nieróbstwie, opierdalaniu się przez telefonistkę w rejestracji.

2. W pieprzonej pomysłowości dyrektora szpitala, żeby zainstalować automatyczną sekretarkę z denną muzyczką, z którą połączenie kosztuje.

Po jakiego członka z życi instalować te sekretarki? Nie odbiera nierób w rejestracji, to przynajmniej niech dzwoniący nie płaci!

Pytanie: dlaczego dyrektorowi szpitala zależy na dorabianiu jakiegoś operatora telefonii? Działkę qrrrrrwa dostał, czy co?

No i co mam dalej zrobić? Olać i pierdutnąć sprawę – niech sztuczne kolejki się mnożą, czy pisać opierdoliny do dyra szpitala, który zapewne uda głupa i nic mi nie odpisze?

A tak na marginesie:

Gdzie się pisze skargę na nieróbstwo Rzecznika Praw Obywatelskich?

18 kwietnia br złożyłam pismo. 9 czerwca posłałam ponaglenie. Mamy 20 lipca. Do dnia dzisiejszego ani be, ani me, ani pocałuj mnie w dupę. Zadławił się chyba qrrrwa tymi kartkami ode mnie.

I tak na każdym kroku, wszędzie. I weź tu qrwa nie zwariuj człowieku w tym pieprzonym kraju nierobów i świrów!

Boszsze… nie dasz Panie świni rogów, żeby ludzi nie bodła, co? Bo gdybyś dał mi zdrowie fizyczne, to wiesz dobrze, że Erdogan przy mnie jak maleńki pikuś by się wydawał.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo