Halo Halo
392
BLOG

Najdroższa Administracjo! Są dwie sprawy...

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Pierwsza sprawa to ta, że Salon jest popsuty. Wysłałam do was trzy listy na ‘kontakt’ w sprawie drugiej, o której poniżej i żaden nie doszedł. A jeśli doszedł to Salon też jest popsuty, bo nie wysyła do mnie odpowiedzi. Naprawcie.

A sprawa druga to ta, że ja proszę o odwinięcie mnie. Prośbę swą motywuję, że moje komentarze są na dużo wyższym poziomie, niż Konkluzji, która rozwinięta pisze o gównie, rzygowinach, waleniu koniny, pobrudzonych spodniach, bzykaniu, bąkach w spodniach, starych piernikach, nadętych bufonach, schizach, wymiocinach i jeszcze gorszych. No proszę spojrzeć poniżej! Gdzie i w którym miejscu ja tak piszę jak Konkluzja? Ja z wrodzonej skromności wcale nie domagam się być promowana na SG, jak ona. Ja tylko mówię, że sprawiedliwie byłoby mnie odwinąć.

·  09.08.2016 16:06

@ARTHUR.KING

Mnie?!?!... Całkiem Ci już chyba na mózg padło to życie w podziemiach! :DDDD... A może Ty nie masz już żadnej koniny w spodniach i dlatego tak cienko piskasz?!

·  09.08.2016 16:02

@JULKA PALMER

A może jednak tak by go bzyczek bzyknął, żeby król nie musiał już publicznie walić koniny! :DDDD

·  09.08.2016 15:55

@ARTHUR.KING

Tu już się więcej nie kompromituj królu salonowego obciachu! Zatrzymaj się może na publicznym waleniu koniny!

·  09.08.2016 15:14

@ARTHUR.KING

Rzeczywiście, że g.wno mnie nie obchodzi, zwłaszcza to pochodzące od Ciebie, więc niepotrzebnie spodnie sobie pobrudziłeś :)))

·  09.08.2016 15:12

@ARTHUR.KING

Gdybym miała "pusty łeb" - jak się to Waszej wysokości królu salonowego obciachu wydaje - to może by mi się Twoje rady przydały. Ale ja nigdy nie uczestniczyłam i nie będę uczestniczyła w nawalankach, które stały się przyczyną Twojej koronacji - więc, niestety, całkiem niepotrzebnie puszczasz parę w gwizdek i bąki w spodnie :)))

·  09.08.2016 14:07

@Autor

I znowu ma pan no blogu nadętego bufona, który jest w stanie znacząco podnieść popularność pańskiego bloga, o ile tylko znajdzie rozmówcę zdolnego czytać jego tokowania :DDDD

·  09.08.2016 11:44

@JULKA PALMER

Julko, widzisz, jak stary piernik i nadęty bufon usychają bez Twojej uwagi? :))) Mówię Ci, że niekarmiony troll szybko traci swój urok Narcyza :)))

·  09.08.2016 07:45

@JULKA PALMER

Nie tylko Noo, ma schizę :). Zobacz na króla salonowego obciachu, jakie rzygowiny z niego lecą, albo na tego co to nie ma odwago zwrócić się bezpośrednio do mnie, a liczy na to, że jak mnie opluje swoją inteligencją, to się w końcu nad nim zlituję i odpowiem na jego zaczepki :)))...

·  09.08.2016 07:35

@ARTHUR.KING

A Ty, królu salonowego obciachu i ofiaro własnego umysłu myślisz, że Ciebie pan Senator czyta, gdy Ty adresujesz do niego swoje wymiociny?! :DDDD...

·  10.08.2016 15:15

@ARTHUR.KING

A na co Ciebie "bezie" stać, królu salonowego obciachu? Na papier toaletowy nareszcie będzie Cię stać? :)))

·  10.08.2016 13:36

@ARTHUR.KING

A cóż znaczą Twoje wyjaśnienia wobec faktu, że w spodniach masz konia - no chyba, że już nie masz :DDDD

·  10.08.2016 11:35

@JULKA PALMER

Widziałaś Julko jaką wolską ortografią posługuje się nadęty bufon? :DDDD

·  10.08.2016 09:17

@JULKA PALMER

Julko, sądzisz, że nadęty bufon zrozumie to, co sam napisał?! :DDDD

·  09.08.2016 21:36

@LAVADOCELEBRAL

No, no myślałby kto, że Ty znasz się na czymkolwiek, a już z całą pewnością na fotografii :))). Pewnikiem piorun musiał Cię trafić w czółko jeszcze w kołysce, a babcia nie miała gromnicy na podorędziu i stąd Twój obecny stan:))).
 

Albo takie kwiatki z przeszłości:

Czy o nie paradne?
RK1-stajenny,
to musi być kumpel Sowińca - denny,
KONKLUZJA 8.03 08:35

@RK1 22:03
Aleś się ZAGALOPOWAŁ RK1- koniuszy,
kiedy tak "wygraną" pani Anders się puszysz...
KONKLUZJA 8.03 08:39

Czy to nie paradne?
Ha, ha, ha - starcy wczoraj Zuzanny nie ujrzeli,
a mimo, że nie ujrzeli, to postraszyć ją chcieli.
A czymże mogli straszyć ją, frustraci,
którzy mają pustkę pośród swoich gaci?

I rozeszły się po kościach te ichnie pragnienia,
jakby nie wiedziały te starcze wcielenia,
że "najbardziej są nadęci,
frustraci i impotenci"...

I tak się skończyła wczorajsza porcja starczego kwiku,
że ja dzisiaj, kosztem starców, zabawiam czytelników...
KONKLUZJA 8.03 08:41

@ADAMKONRAD
Przy proszeniu na kolanach klęczeć wypada...
Jak przystało na prawdziwego "proszalnego dziada"...
KONKLUZJA 8.03 09:16

Czy to nie paradne?
Pisowscy stajenni
jak zwykle denni.

Ale nadal zabawy czytelnikom dostarczają
którą nawzajem, siebie podniecają :)))
Nie mam nic przeciw występom takim...
Wam też się podobają te pisowskie chojraki? :)))
KONKLUZJA 8.03 11:11

Czy to nie paradne?
Jeden z dziadków, w drodze do konkluzji, aż do Breżniewa sięgać musiał,
a na koniec, ze śmiechu nad własnym konceptem, prawie że się zsiusiał...
KONKLUZJA 8.03 16:10

@ALFRED KOPACZEL
Panie Kopaczel, a nie próbował pan ujeżdżać Halo?
Pod nią się podobno, podkowy końskie palą...
To dopiero byłby SZAŁ...
Zwłaszcza, że królik jej nie podołał...
KONKLUZJA 9.03 09:09

@HALO
No co jest kobieto?! Tak szybko zwiałaś,
a taką wielką chojraczkę przed chwilą odgrywałaś :((((.
Krowa która dużo ryczy, mało mleka daje -
do ciebie to przysłowie doskonale przystaje...

KONKLUZJA 9.03 16:00

 

Czy moja najdroższa Administracja to widzi? Tylko spodnie, w dodatku z bąkami i brudne, fiuty, walenie koniny, ujeżdżanie, rzyganie, bzykanie, sikanie, gówno i papier toaletowy, frustraci, impotencji, stare pierniki, nadęte bufony...

Kochana Administracjo! No gdzież jak tak piszę? Przecież to grzech, żebym ja chodziła zwinięta przy twórczości naszej salonowej gwiazdy promowanej na SG.

Proszę, proszę zobaczyć, co sądzą o całej sprawie blogerzy:

@HALO

Masz rację. Według mojej oceny, Konkluzja to jedna z trzech najbardziej wulgarnych osób z żeńskim nickiem, produkujących się na s24. Daleko bardziej wulgarna, niż Julka.

Pozdrawiam!

EKWIDYSTANTA12:12

@EKWIDYSTANTA

"Według mojej oceny, Konkluzja to jedna z trzech najbardziej wulgarnych osób z żeńskim nickiem, produkujących się na s24. Daleko bardziej wulgarna, niż Julka."
--------------------
dorównuje jej doskonale...ale w przeciwieństwie do mopa jest na widoku.
może czas najwyższy to zmienić.

ARTHUR.KING14:27

 

W związku z powyższym, ja Halo proszę jak na wstępie.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości