Halo Halo
488
BLOG

O czym pisze i jakie poglądy ma bloger @Stary?

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 16

W zasadzie to notorycznie międli się o @Starym. Ciągle obijają mi się o uszy jakieś echa puszczane od jednych salonowiczów do drugich. Lansowany jest też na SG.

Niniejszą notkę napisałam mając chęć uzyskania informacji, o czym ten człowiek pisze i czym robi takie wrażenie na użytkownikach Salonu? Bo ja przyznaję szczerze, że nie wiem.

Parę lat temu przeczytałam ze dwie jego notki. Stwierdziłam, że takie puste, bez treści, bez konkretów, gadanie, aby gadać nie wiadomo o czym. Wywarza już dawno otwarte drzwi – mówiąc symbolicznie. W dodatku robi to w strasznym bałaganie, czyli w chaosie nadmiaru wątków, mało lub w ogóle nie powiązanych ze sobą.  Eeee… machnęłam ręką, przestałam odwiedzać. Ze dwa dni temu weszłam pod jakąś notkę, bo znowu gadali o Starym. Przeczytałam, stwierdziłam, że znów to samo. Albo weźmy dzisiejszą z SG. Żeby cokolwiek zrozumieć – wypunktowałam sobie wątki z poszczególnych akapitów:

http://stary.salon24.pl/724834,wkrocz

  1. Postępowanie prokuratorskie ws niedopuszczenia do orzekania trzech sędziów przez Rzeplińskiego.
  2. Ziomecki w programie Elizy Michalik o swoich obawach przed represjami i o festiwalu Solidarności, kiedy to rozważano wkrocze Sowietów.
  3. Podporządkowanie Prokuratury rządowi, czyszczenie służby cywilnej, zwalnianie weterynarzy, atak na sądownictwo – to wszystko są warunki do prześladowania opozycji, czyli używania wecowanej brzytwy, bo nieużywana przyniesie straty.
  4. Zachwianie produkcji przemysłowej i budownictwa, słaba konsumpcja, słabszy wzrost gospodarki niż za PO, zatem jak wiadomo od czasów rzymskich – igrzyska i latanie za czarownicami, jako substytut gospodarczych sukcesów.
  5. Gorliwość władz i namaszczone miesięcznice smoleńskie, porażająca relacja rodaka z wizyty w Smoleńsku, los kałkowskiego pomnika dający do myślenia.
  6. Wobec wszystkiego powyższego należy przypuszczać, że wkroczą, bo po wczorajszych doniesieniach jest prawdopodobne, że przystąpili do realizacji wkrocza, bo do tego obliguje nowatorskie podejście do zarządzania państwem.

No i czy ktoś mógłby mi powiedzieć, o czym konkretnie ten człowiek pisze? Pytam u siebie, ze względu na powszechnie akcentowany terror banowania tam u niego. Dwa dni temu zapytałam, czy mogę coś zapytać ws notki i czy mnie nie zbanuje. Ale udał, że mnie nie widzi. Zatem:

Kto, gdzie, jak i kiedy ma wkroczyć?

Na czym mają polegać te prześladowania opozycji?

Na czym polega to chwianie się przemysłu, budowlanki, konsumpcji?

Co ma wspólnego stan kałkowskiego pomnika na ruskim terenie z czczeniem pamięci rodaków w Polsce na miesięcznicach?

Co mają wspólnego pomniki tu i tam ze śledztwem prokuratorskim ws Rzeplińskiego?

Gdyby ktoś z Państwa chciał udzielić mi informacji jak rozumie przekazy Starego, to proszę nie pisać kto to jest Stary i jaki jest Stary, tylko jakie ma poglądy i o czym pisze. Bo ja powiem szczerze, że oprócz: ‘wszystko się wali, wszystko się sypie, przyjdą, napadną, łeb ukręcą’  to nie widzę innych. Czyżby takimi robił niebywałe wrażenie na użytkownikach Salonu I Administracji, która promuje go na SG?

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości