Halo Halo
465
BLOG

Do administrów salonu. Czekam na odpowiedź

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 39

Kto wykasował dzisiejsze moje komenty?

Czy ktoś doniósł i kto? Czy może zrobił to autor bloga?

Mam prawo wiedzieć. Proszę mi odpowiedzieć.

Dlaczego administracja kasuje wypowiedzi jednej strony dyskusji, a szambo wylewane na dyskutanta kasowanego dalej wisi?

Niejaka Samuela imputowała mi, że jestem osądzonym, skazanym i osadzonym w więzieniu przestępcą:

@HALO

Jeżeli sądy zrujnowały Ci całe życie, to prawdopodobnie jest Ci z tego powodu smutno.

Mnie, Samueli, to nie dziwi, albowiem znakomita większość skazanych przez sądy złoczyńców nie lubi sędziów i jest im w więzieniu chyba smutno.

Nie jesteś zatem niczym wyjątkowym, lecz raczej przypadkiem potwierdzającym regułę.

Czy mogłabym Ci jakoś pomóc? Mogę przesłać Ci paczkę z niezbędnymi przyborami. Może jakieś fajne mydełko?

SAMUELA 14:33

 

Domagam się ujawnienia kto na mnie donosi.

A to dlatego, że ja mam chore mięśnie. I mnie naprawdę dużo kosztuje, żeby coś napisać i wyjaśnić. A wyjaśniam obszernie. Tak owszem, użyję czasem brzydkiego słowa. Czasem kilka. Za to za karę jestem zwinięta. Ja mam inną moralność. Wolę nazwać kogoś debilem, niż słodko i kulturalnie imputować mu, że jest wyrokowcem.

Wiem, że admini mają inną moralność. Skaczą jak kotki na gorącym dachu, gdy użyje się brzydkiego słowa i zaraz kasują. Ale gdy komuś imputuje się ohydne, zdegenerowane rzeczy, np. że mu cipa nie pachnie, albo że się go obracało seksualnie i dobrze mu było – to admin ma w dupie.

Wiem, że zaraz tą notkę wywalicie w Kosmos. Wywalacie każdą, gdy tylko jakieś wasze brudy się ujawni. Dobra. Ja potrafię dużo kurestwa znieść. Chcę tylko abyście wiedzieli z jakich powodów zostanę upierdliwą mendą, gdy nie dowiem się kto na mnie donosi.

Bo Samuela się wyparła:

@SAMUELA

Doniosłaś na dzisiejsze moje komenty do ciebie?
Przyznaj się.

HALO 21:16

 

@HALO

Nie. Dlaczegóż bym miała to uczynić? Znikły? Nic o tym nie wiem.

SAMUELA 21:21

 

 

Edycja notki:

Widzę, że administrant podjął zabawę z upierdliwą mendą, czyli mną. I kasuje zgłoszone komenty z uzasadnieniem powodu, cyt.:

"Nie podaję powodu zgłoszenia, bo nie mam czasu - tyle tego odwiniętego gó... wala się po Salonie. Czytaj koment, myśl dlaczego trza skasować i kasuj".

Ale ponieważ ja jestem upierdliwą mendą, to nie będzie tak łatwo, że każdy koment, który zgłoszę będzie faktycznie do wycięcia. Co któryś będę zgłaszać porządny. Żeby zmusić administranta do czytania i myślenia. Żeby się trochę pomęczył... :DDD

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości