Halo Halo
78
BLOG

Unicestwić, zlikwidować. Obrońca życia @Nathanel.

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Kolejny raz, kolejny obrońca życia dostarczył mi dowodów, że obrońcy życia to niebezpieczni, opętani nienawiścią do ludzi psychopaci, lub chorzy psychicznie, których należy izolować w zakładach zamkniętych. Ich celem jest unicestwić każdego, kto nie podporządkuje się ich urojonej wizji świata.

Bloger @Nathanel. zamieścił w dniu 22.09.2016 roku notkę:

http://bogdanb.salon24.pl/728773,poczete-z-gwaltu-przeciw-aborcji

Podjęłam tego dnia dyskusję. Komenty moje wisiały całą dobę, do wczoraj. Gdy opublikowałam notkę: STOP ZWYRODNIALCOM ze zgromadzenia Stop aborcji.

Wówczas obrońca życia wpadł w szał, wyciął mnie co do jednego komenta, po czym zbanował.

Jestem pewna, że gdybym nawinęła mu się w realu – zrobiłby mi w amoku krzywdę fizyczną.

A oto moje wycięte wirtualną maczetą komenty wraz z dyskusją z @Rk1:

@Autor

Proszę mi powiedzieć, gdzie w tym całym artykule jest kobieta?
Kobieta.
Wie Pan co to jest?
To takie skupisko białek, wody, węglowodanów i tłuszczów, które można sponiewierać, skopać, stłuc do nieprzytomności, rozbebeszyć jej członkiem wnętrzności, wtrysnąć materiał genetyczny, żeby 9 m-cy hodowała. Hodowla materiału genetycznego polega na wykorzystywaniu kobiecych narządów, tkanek, płynów ustrojowych, którymi żywi się materiał genetyczny gwałciciela. Następnie poród - proces w każdym przypadku niosący ryzyko utraty życia. Wielogodzinny ból do utraty tchu, lub okaleczenie nożem (cesarka) i zszywanie... Wyczerpanie... ogromna mobilizacja sił organizmu w celu regeneracji tkanek...

Proszę mi wskazać, gdzie w tym artykule jest choć minimalny akcent, że to skupisko materii zwane kobietą można tak traktować?
Przecież bez maleńkiego choć zająknięcia w tej kwestii nie może być mowy o prawach do zaistnienia tych cudownych istot - głównych bohaterek notki.

HALO 14:40

@GREGOR123

"ciekawe co myśli o swojej matce - pani A.Tysiąc - jej dziecko, które chciała zabić"

Należałoby najpierw sprawdzić, czy jest ono zdolne do miłości.
Wiesz co to miłość?
Miłość to takie zjawisko, w którym kochający wyzbywa się egoizmu, własnych interesów, by poświęcić się dla drugiej istoty. Poświęcić nawet życie.
Postawiłam siebie w miejsce dziecka z gwałtu lub dziecka, które zagrażało zdrowiu i życiu matki w jej łonie. I wyobraziłam sobie swoją matkę jako ofiarę tej tragedii.
Bez zająknięcia powiedziałabym mamie:

- Mamusiu...nie byłam, nie jestem i nie będę nikim tak ważnym, żebyś musiała dla mnie przechodzić przez piekło, przez które przeszłaś. Nie zasłużyłaś na to. Nie zasłużyłaś na tortury. Nie powinnaś ich dla mnie znosić. Nie miałam żadnego prawa pojawić się na tym świecie kosztem Twojej męki. Mamusiu, powinnaś mnie usunąć i ratować siebie. Bo ja nie miałam świadomości istnienia i bólu. A Ty miałaś pełną, i tego koszmaru doświadczałaś przez miesiące, które były dla Ciebie wiecznością. I do końca życia będę się za to czuła winna.

HALO 15:01

@Autor

Głosy materiału genetycznego egoisty - gwałciciela:

Rebecca Kiessling: "...mojego życia... odrzucić mnie... własne istnienie... zasłużyłam na godne życie...dzieci, takie jak ja..."
Pam Stenzel: "...nie zasłużyłam na karę..."
Robert Bennett: "Musicie zrozumieć, że moje życie..."

Ja, ja, ja... moje życie, własne istnienie... zasłużyłam na godne życie...
Tylko ja, moje i zasłużyłam. Należy mi się. Mnie, bo tylko ja i ja.
Gwałciciel też myślał tylko o sobie. Też uważał, że jemu się należy od życia to co potrzebuje.

Podług żądań powyższych genotypów - im się należy, kosztem wykorzystanej niewinnej istoty, sponiewieranej, okaleczonej psychicznie i fizycznie kobiety.
Gardzę powyższym genotypem zwanym dla żartu jednostkami homo sapiens.

HALO  15:19

@HALO

== Hodowla materiału genetycznego polega na wykorzystywaniu kobiecych narządów, tkanek, płynów ustrojowych, którymi żywi się materiał genetyczny [..]. Następnie poród - proces w każdym przypadku niosący ryzyko utraty życia. Wielogodzinny ból do utraty tchu, lub okaleczenie nożem (cesarka) i zszywanie... Wyczerpanie... ogromna mobilizacja sił organizmu w celu regeneracji tkanek... ==


w przypadku ciąż pochodzących nie z gwałtu jest zupelnie inaczej.

RK1 15:07

@HALO

== Postawiłam siebie w miejsce dziecka z gwałtu lub dziecka które zagrażało zdrowiu i życiu matki w jej łonie.[...] I do końca życia będę się za to czuła winna. ==


:))))
az dziwne ze to wrazliwe dzieciatko tak se cierpi i cierpi
zamiast sie zabić przy pierwszej nadarzajacej sie okazji.
pewnie nie wpadło na to proste rozwiazanie.
gupie jakies.

RK1 15:26

@RK1

Nie zaczepiaj mnie głupimi prowokacjami.

Chcesz się dowiedzieć ode mnie, że żadnej żywej istoty nie można zmuszać, by inna wyprodukowała sobie jej kosztem życie? To się dowiedziałeś.
Tak jak Ciebie nie wolno zmusić, byś oddał mi nerkę, kawał wątroby, krew, osocze i inne płyny ustrojowe, tym bardziej przez wiele miesięcy oraz cierpiał dla mnie ból, wyczerpanie i ryzykował dla mnie życiem - tak nie można do tego zmusić żadnej innej żywej, nawet ciężarnej istoty.

To jest morale jednostki z gatunku homo sapiens!
To jest morale stojące ponad morale bezwzględnego, obrzydliwego, sadystycznego Stwórcy zwanego Bogiem.

HALO 15:28

@HALO

== Nie zaczepiaj mnie głupimi prowokacjami. ==

Nie zaczepiam. odpowiadam na twoje glupie prowokacje.
czy dzisiaj napiszesz cos o tym,
że nie odróżniasz sałaty od dziecka?

PS.
== To jest morale jednostki z gatunku homo sapiens! To jest morale stojące
ponad morale bezwzględnego, obrzydliwego, sadystycznego Stwórcy
zwanego Bogiem. ==

:)))))
RK1 15:37

@RK1

"az dziwne ze to wrazliwe dzieciatko tak se cierpi i cierpi zamiast sie zabić"

Egoisto. Śmierć jest wybawieniem od koszmaru istnienia. Nie wiedziałeś?

Jeśli matka, która zdecydowała się bez przymusu prawnego poświęcić siebie dla dziecka i urodzić je z gwałtu, lub z narażeniem życia, tzn że je kochała.
A za miłość należy odpłacić bezgraniczną miłością.
Dlatego jeśli ja byłabym narodzonym dzieckiem z gwałtu lub urodzonym z narażeniem życia matki, lub moje urodzenie spowodowało kalectwo u matki, pozbawienie jej zdrowia - żyłabym po to, by poświęcić się do końca życia dla tej matki. Nawet kosztem ogromu trudu i cierpienia na jakie skazałoby mnie życie, by tylko spłacić jej dług. Dług miłości.

"pewnie nie wpadło na to proste rozwiazanie. gupie jakies."

A dyskutant nie wpadł na tak skomplikowane rozwiązanie jak powyższe.
Prymityw jakiś ograniczony.

HALO 15:37

@RK1

"Nie zaczepiam. odpowiadam na twoje glupie prowokacje."

Pytałam się ciebie, że mi odpowiadasz?

"czy dzisiaj napiszesz cos o tym, że nie odróżniasz sałaty od dziecka? "

Dziś napiszę, że w swym ograniczeniu intelektualnym, podłości i skłonnościach do manipulacji, jakiś czas temu, przez dłuższy czas imputowałeś mi takie stwierdzenie.
Imputowałeś.

":)))))"

Przepiękny argument, wyrażający całego ciebie.

HALO 15:48

@NATHANEL.

Do Carcajou: "nie dokonuje się aborcji u suki którą dopadło stado psów podwórkowych.
Czemu kobieta ma być traktowana gorzej?"

A czemu kobieta ma być traktowana tak samo jak ta suka?

HALO 15:51

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo