Halo Halo
134
BLOG

Unicestwić, zlikwidować. Obrońca życia @Rk1

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Bloger @Rk1 to kolejny obrońca życia, który igra z ludzkim życiem, bo nie jest ono nic dla niego warte. Niewarte, bo nie podporządkowuje się jego psychopatycznemu chciejstwu i żądzy władzy nad drugim człowiekiem, czyli sprowadzenia kobiety do roli aparatury podtrzymującej inne życie. Manipulacjami podjudza ofiarę do samobójstwa:

@HALO

:))))
az dziwne ze to wrazliwe dzieciatko tak se cierpi i cierpi
zamiast sie zabić przy pierwszej nadarzajacej sie okazji.
pewnie nie wpadło na to proste rozwiazanie.
gupie jakies.
RK1 22.09 15:26

 

@EKWIDYSTANTA

tak. dzieci to mordercy rodziców. wiem cos o tym.
fajnie masz, ze mozecie tak sympatycznie se pokorespondować.

Czy znane sa powody, dla których Halo dotychczas jeszcze sie nie zabiła,
tylko wbrew sobie podtrzymuje przy życiu ten zlepek swoich komórek?


idę gwałcić i aresztować. zajrzę wieczorem.
RK1 23.09 17:53

 

@EKWIDYSTANTA

== tylko za pośrednictwem Twojego blogu ==

a to coś mi musiało umknąć. przypuszczałem, ze gdzieś tam sobie sympatycznie plotkujecie i przy tej okazji wyjaśniła Ci czemu nie wybiera oczywistego i fajowskiego dla siebie rozwiązania, tylko tak cierpi i cierpi. Nie chce żyć, a cały czas żyje i żyje. To nieludzkie! Pewnie coś nieludzkiego ją do tego zmusza. Chyba nawet domyślam się co, ale nie napisze co to, żeby nie wiem co.
RK1 23.09 22:58

 

Igrający z życiem ludzkim psychopata usiłuje udowodnić wszystkim, że ofiara tylko gada, że nie chce żyć, a tak naprawdę ceni życie i żyć chce.

Zatem ustosunkuję się do jego przekonań.

Moje życie jest dla mnie nic nie warte. Kilka razy usiłowałam popełnić samobójstwo. Pierwszy raz z nadmiaru cierpienia zanurzyłam w wannie głowę pod wodę. Już chciałam zachłystnąć się, gdy poczułam w sobie wewnętrzny głos, na mój mózg naparła myśl:

- Poczekaj, jeszcze krótki czas, jeszcze parę miesięcy i to cierpienie nie do wytrzymania się skończy.

Zaufałam. Poczekałam. Rzeczywiście, to ‘nie do wytrzymania’ po pół roku zelżało. Stało się w miarę do wytrzymania. Efektem końca tego cierpienia nie do wytrzymania było polekowe uszkodzenie wątroby nie z mojej winy. Oczywiście w podawanie lekarza do prokuratury i odszkodowanie się nie bawiłam, bo nie mamy w Polsce prokuratur i sądów. Mamy gangrenę, w którą lepiej palca nie wtykać.

Podczas kolejnego razu miałam w ręku garść różnych proszków, które wsypałam do ust. Wyplułam. W ostatniej chwili poczułam wewnętrzny głos, na mój mózg naparła myśl:

- Głupia jesteś? Z powodu psychopatów? Chcesz umrzeć – to ci zaraz znajdę wartościową jednostkę, za którą warto oddać życie. No ale nie marnuj go dla psychopatycznego barachła.

Od tamtej pory czekam. Czekam na wartościową jednostkę, za którą oddam życie, by miało ono jakiś sens. Bóg mi przecież obiecał. Tak, człowiek bardzo potrzebuje dostrzec w tym beznadziejnym życiu jakiś sens. I może ta potrzeba nie pozwala mu zrobić zdecydowanego kroku? Żałuję, że nie zostałam wyabortowana, zanim rozpoczął się proces mojej świadomości tego życia. Nie miałabym takich rozterek.

Czekam więc jak ta idiota. Na razie Bóg stawia mi na drodze tylko koty. Ratuję takie bezdomne zdechlaczki nad grobem wiszące. Wcale ich nie szukam. Przypadek, sytuacja wpychają mi je w ręce. I za każdym razem, gdy mam nieodpartą potrzebę odwalić samobója patrzę na nie i myślę:

- Co one zrobią beze mnie? Kto się nimi zaopiekuje tak troskliwie jak ja? A one są specjalnej troski. I będą strasznie tęsknić, sprawię im ból odejściem…

Ale mnie naprawdę niewiele potrzeba, by tego samobója odwalić. Wystarczy, że odejdą moje koty… Jednak do tego czasu będę tłuc psychopatów. Natłukłam też przez PW małpęRk1:

do: rk1
data: 2016-09-23 18:44:58

"Czy znane sa powody, dla których Halo dotychczas jeszcze sie nie zabiła, tylko wbrew sobie podtrzymuje przy życiu ten zlepek swoich komórek? "

Żeby ci tępy, ograniczony, zawzięty tłuku ciągle przypominać, że jesteś tępym, ograniczonym i zawziętym tłukiem.
Przez takich bezmyślnych hejterów jak ty, którzy na ślepo, z pianą na pysku podjudzali, napuszczali wszystkich dookoła na homoseksualistów i swoim przykładem dawali przyzwolenie innym na bezmyślny hejt, w jednej ze szkół w Polsce, prześliczny, wrażliwy 14 letni chłopczyk popełnił samobójstwo. Bo było przyzwolenie na nękanie od takich głąbów jak ty, nauczycielu. Tak, to od takich jak ty się zaczyna, a na Dominiku kończy.

http://natemat.pl/147211,14-letni-dominik-popelnil-samobojstwo-rowiesnicy-nazywali-go-pedziem

Zawsze gdy zobaczę twojego nicka, staje mi przed oczami Dominik.
I nic już tego nie zmieni.
Teraz wiesz, co do ciebie miałam i mam w głęboko skrywanym zanadrzu.

A poniżej możesz sobie jeszcze poczytać co uświadomiłam Ekwidystancie w dzisiejszym twoim temacie.

do: Ekwidystanta
data: 2016-09-23 17:24:59

"Nie zdziwiłoby mnie, gdyby córka Alicji Tysiąc - ta, której urodzenie jest dla pani Alicji niewysychającym źródłem cierpienia - za kilkadziesiąt lat potraktowała mamusię Eutanazyną Forte"

Jak jest taką nienawidzącą ludzi psychopatką jak ty, to pewnie tak zrobi.
Jak jest człowiekiem zdolnym do uczuć wyższych, to do końca życia będzie matce nogi całować, że przez nią matka jest prawie ślepa.


do: Ekwidystanta
data: 2016-09-23 17:59:05

"Córka Alicji Tysiąc będzie wdzięczna matce do końca życia za to, że przez nią matka jest prawie ślepa. PRZEZ NIĄ!!! - rozumiesz? Dziecko ma się czuć winne przez całe życie i o jeden dzień dłużej."

No niestety. Jak się obrońcy życia i prawodawcy nie czują winni, to winne do końca życia będą się czuć dzieci. Dzieci, które są zdolne do uczuć wyższych.
Tyle dopniecie swoją działalnością.
Skazujecie i matki i dzieci na mękę!

==========

Cytaty na które odpowiadałam - z bloga @Rk1.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo