Halo Halo
232
BLOG

@Herbu Grabie? Dlaczego mnie zamordowałeś grabiami?

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 6

To jest straszne ile jednostek z mentalnością zabójców żyje w naszym narodzie. Buzi otworzyć nie można, bo zabijają. Na razie na Salonie. Ale kto wie, co się stanie w czasie spotkania z takim sam na sam w realu? Oni są w jakimś amoku! To niebezpieczni ludzie!

@Herbu Grabie napisał notkę:

http://grabie.salon24.pl/730560,pis-odwrocilo-sie-od-boga

Ustosunkowałam się do twierdzenia:

„PiS odwróciło się od Boga. Zrobili na złość opozycji pozwalając nadal zabijać niewiniątka.

Którego Boga? Tego co stworzył świat oparty na zależności: ‘Żeby żyć, trzeba zabić drugiego i zjeść’?

Bóg, który stworzył świat, na którym ja żyję to największy morderca. Kosi wszystkich jak popadnie, w dodatku zmuszając do zabijania słabszych, żeby się nimi najeść i przetrwać. Ale są ludzie, którzy przeciwstawiają mu się i tworzą prawa dla ludzi, żeby nie zabijać, gdy nie ma konieczności.”

Zostałam skasowana i zbanowana. Bez słowa wyjaśnienia.

No co ja takiego powiedziałam nieprawdziwego? Czyż nie jest tak w naturze, jak mówię? Przecież tak wygląda świat realny, który stworzył ten Stwórca, co go stworzył.

Nie rozumiem, jak można kogoś zlikwidować w demokratycznym państwie tylko dlatego, że prawdę powiedział. Prawdę, którą każdy widzi gołym okiem. No przecież to nie jest jakaś tajemnica państwowa.

Straszni są ci obrońcy życia. Jak naziści. Jak naziści… Już nawet nie liczę, który to z kolei…

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo