Halo Halo
283
BLOG

Światowa walka kobiet o porządek z samczymi genitaliami

Halo Halo Polityka Obserwuj notkę 37

Jesusss Maria jak mnie ten świat denerwuje!

3 tygodnie udało mi się pożyć w spokoju, bo...? Bo nie włączałam telewizorni. W tym tygodniu włączyłam i szlag mnie trafił. Znowu i jak zawsze przez samców oczywiście!

Kobieca część Ameryki Łacińskiej protestuje przeciwko przemocy samców wobec kobiet, bo ciągle gwałcą i brutalnie zabijają.

16-18 letnie Kurdyjki chwytają za broń, tworzą regularne oddziały armii i walczą z pojebami samczymi z ISIS. Bo te pojeby jak wpadną do wiosek, to też tylko gwałcą i mordują. Żeby jeszcze gwałciły rosłych samców. No ale gwałcą kobiety i dzieci. Zatem kurdyjskie dziewczynki, podkreślam - dziewczynki (proszę se obejrzeć reportaż "Kobiety, których boi się państwo islamskie") wzięły karabiny maszynowe w ręce, bo bliskowschodnie samce zamiast bronić swoich kobiet i dzieci, to siedzą w Europie na zasiłkach i gwałcą Europejki.

Kurna! Co się dzieje na tym świecie? Poobcinać te cholerne siury! Przecież to jest nie do pomyślenia, żeby samcze siury robiły tyle tragedii na tym świecie włączając w to niechciane ciąże! Wiadomo, że każdy samiec, który robi tragedię siurem, to mózgu nie ma, tylko breję wodno-białkową. Nie ma mózgu - to nie człowiek. Zatem co się zastanawiać?

O matttko, cholera jasna, dlaczego mnie tak wredny Stwórca pokarał inwalidzwem fizycznym?! Żebym ja do pierona te mięśnie miała sprawne, to już dziś bym walizki spakowała a jutro u Kurdyjek była i siekała, siekała, siekała czym się da - z ckm-u, maczetą, siekierą tych cholernych samczych pojebów! Bo samcom przez te siury odbija! Nie wiedzą co z siurami zrobić, to cyrki na świecie urządzają i normalnym ludziom żyć w spokoju nie dają.

Żebyście Państwo wiedzieli, jakie samce to cioty! Weźmy taki pierwszy, lepszy Salon. Poniewierają kobietą we wszystkich możliwych formach jawnych i ukrytych form przemocy. Ale weź takiemu odwiń się i wycedź przez zęby: "stul dziub, bo jak cię zamaluję, to cię własna matka nie pozna" - to zaraz ajajajajaj gwałtu rety, ratunku, administracjo na pomoc, przemoc, agresja, gwałcą, rabują, straszną krzywdę wyrządzają, kobieta mnie dotknęła, netykietę złamała, wycinaj, wycinaj administracjo, bo świat się wali i będzie koniec! I administracja potulnie wycina. Wycina kobietę, a sceny i cyrki napierw agresywnego, potem rozhisteryzowanego samca-cioty zostawia.

A już nie daj Boże jak samiec jest gospodarzem bloga. Jeśli tylko z takim nie cyrtolisz się jak ze śmierdzącym jajkiem, nie ciumkasz, nie niuńkasz: 'och, ach, jaki pan mocium panie piękny, zgrabny i powabny" to zaraz banuje! Narcyze pierniczone!

Jesusss ile ja tu takich przygód miałam z tymi samczymi ciotami to się w głowie nie mieści! Wspominam przy okazji, bo Jankowie kazali pisać wspomnienia na 10 lecie Salonu.

Jeśli z samczymi siurami nie zrobimy porządku, bo na robienie porządku z ich mózgami już za późno, to nigdy na tym świecie nie będzie dobrze.

Kastrować i w kazamaty! Kolczatka, łańcuch, w jaskiniach przykuć i zostawić na pastwę losu!

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka