Halo Halo
200
BLOG

Czego uczy nauczyciel Osiejuk? Łobuzerii i agresji wobec kobiet

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Poszperałam po necie kto to jest ten Osiejuk. Wyszperałam, że nauczyciel. Słyszałam też na Salonie, że książki pisze.

A oto moralność z mentalnością niejakiego nauczyciela. Na jego blogu dostarczyłam czytelnikom wiedzy:

http://osiejuk.salon24.pl/732930,etap-nr-2-czyli-wysokie-obcasy-abortuja-natalie-przybysz

@GLICEK

"ale płody/dzieci i ryby głosu nie mają...."

Ale za to mają możliwość żerowania na cudzych tkankach, narządach i płynach ustrojowych.
Szkoda, że nie na twoich, co?

HALO16:01

@BOŻENA

"aborcja to zwyczajne morderstwo"

Zabójstwo.
Proszę sprawdzić czym różni się morderstwo od zabójstwa.
Podpowiem: zabójstwa można dokonać w obronie własnej.
A człowiek ma prawo bronić się przed żerowaniem innego człowieka na jego organizmie.
No chyba że kobiety nie uznaje Pani za człowieka.

HALO16:03

@QWARDIAN

"w sensie medycznym, biologicznym i genetycznym, zarodek jest takim samym organizmem jak dorosła osoba"

Właśnie. I od 3 do 9 mca ciąży wydala do trzewi kobiety swój mocz.
Co byś zrobił, gdyby inny człowiek sikał ci przez pół roku do brzucha?
Chyba byś zabił, co?

HALO16:15

 

Jak widać nikogo personalnie nie zaatakowałam. Jedynie pytaniami prowokowałam do empatii wobec kobiet, wyobrażenia sobie i postawienia w ich sytuacji.

Nagle wypadł agresywny samiec @Coryllus, co też podobno książki wydaje i łubudu od rzeczy i wulgarnie na mnie:

@HALO

Musisz bracie abortować sobie obcego z mózgu, będzie ci się lepiej żyło

CORYLLUS16:18

@HALO

A tobie ktoś nasrał do głowy i co? Nic z tym nie robisz przecież...nie zabijasz go...

CORYLLUS16:20

 

Kulturalnie zaprosiłam psychicznego osobnika na bijatykę do mnie, żeby nie robić u nauczyciela Osiejuka zadymy:

@CORYLLUS

Szanownemu Panu na jego poważne uniesienie emocjonalne, objawiające się poniższą agresją:
„@HALO
Musisz bracie abortować sobie obcego z mózgu, będzie ci się lepiej żyło
@HALO
A tobie ktoś nasrał do głowy i co? Nic z tym nie robisz przecież...nie zabijasz go...”

odpowiem pod moją notką, którą właśnie zamieściłam:
http://halo.salon24.pl/732982,obroncy-zycia-czlowiek-musi-byc-kloaka-dla-drugiego

Tylko muszę się odpowiednio wpasować w formę, czyli zapalić papierocha i nakręcić.
Zatem za chwilę.
Proszę przygotować się na coś bardzo mocnego.
I liczę, że nie jest szanowny ciotą i wytrzyma falę uderzeniową. :)

HALO17:26

 

Przyszedł Osiejuk i mnie wywalił. Słowa uwagi nie zwrócił prymitywnemu, agresywnemu, wulgarnemu kumplowi, z którym podobno kręci interesy, że do kobiet z wulgaryzmami się nie startuje. Wywalając za fraki kobietę, która nie godzi się na poniewieranie przez samca z dołów społecznych i chce stanąć do równej walki, demoralizuje jeszcze bardziej prymitywa. Taka to mentalność niejakiej jednostki zwanej Osiejukiem. Już w tym miejscu widzimy, że kwalifikowanie go do rodzaju męskiego to kpina. Idźmy dalej.

Szperając w necie natrafiłam na zdjęcia tego przypadku. Przeraziłam się. To jest rzekomo intelektualista, publicysta? Jak można tak zaniedbać się zdrowotnie? Gdzie intelekt?

Tu można obejrzeć ten medyczny przykład:

http://solidarni2010.pl/luba/dane/pliki/bank_zdj/dsc_4081.jpg?PHPSESSID=d1ddabfc691fdf0be19ec976b0e971f4

Jak wiadomo z doświadczeń lekarzy, opróżnienie jelit z takiej objętości jaką prezentuje wyżej wymieniony, wiąże się z wydaleniem za pomocą lewatyw niejednokrotnie około 25 kg produktów przemiany materii! Czy ten osobnik – znawca tabletek wczesnoporonnych, moralizujący w tym obszarze czytelników - nie słyszał nic o tabletkach przeczyszczających? Przecież objętość brzucha wyraźnie wskazuje na zaległości z co najmniej wielu tygodni. To przypadłość medyczna, że rozleniwione jelita nie opróżniają się codziennie do końca tylko tygodniami, a nawet miesiącami gromadzą część produktów. Takie zalegania prowadzą do chronicznego zatruwania organizmu kałem! A to może mieć istotny wpływ na psychikę i moralność. Jak zgubny – wykazałam powyżej.

Panie Osiejuk! Wstyd! Wstyd tak się zapuścić, zaniedbać medycznie i zachowywać wobec ludzi jak pan wobec mnie. Hańba! Pana upadek jest porażający. Szans nie widzę na podniesienie się z niego.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości