Halo Halo
469
BLOG

Odpowiadając Robinowi4123...

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 52

"Wiesz, czemu Cię nie lubią prawie wszyscy?"

Bo im zdzieram maski samouwielbienia do gołej duszy.
Obnażam wszystko to, czego nie chcą w sobie dojrzeć.

"Boś najnormalniej w świecie bezkompromisowa"

Kompromisowa jestem bardzo. I to nawet nie wiesz jak bardzo.
Długo daję sobie skakać po głowie.
A potem wielkie zdziwienie, że znienacka kogoś zrzucam i szynki sobie potłukł.

"Nie możesz sobie tu pływać jako robaczek świętojański, który nie zdaje sobie sprawy ze swojego istnienia."

Poważnie? Aż tak cię wyniosło na wyżyny próżności?
Jak pływałeś u mnie drwiąc i poniżając mnie i moich gości, to było dobrze?
A jak ja u ciebie coś o tobie - to straszny ból ogona?

"Z żalem niezmiernym Cię usuwam i nie pisz tu już więcej."

No pacz, a ja pokażę ci wielkoduszność i twoich głupawych wypocinek nie usunę.
Ale na więcej też nie pozwolę. :)

"Jestem zbyt inteligentny, by cierpieć Twe obcesowe popierdólki .
Haj!"

Jesteś zbyt głupim, nadętym narcyzem, by z honorem znieść opinię, jaką ktoś o tobie ma.
Za to z największą lubieżnością opiniujesz o innych, czyli obrabiasz im dupy jak najgorsza samica z jaskini.

Haj. Cieszę się, że mam cię nareszcie z głowy.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości