Halo Halo
1110
BLOG

Pedagog czy psycholog? Celem jasności dla zastanawiających się

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 12

 

Szanowni Państwo. Celem wyjaśnienia...

Ukończyłam pedagogikę opiekuńczo wychowawczą, a na studiach miałam dużo wykładów z wszelakiej psychologii.

I proszę na Salonie nie spodziewać się, że ja tu będę wcielać się w rolę zawodową i fachowo niańczyć wszystkich. Nikt mi za to nie płaci. Ja najwspanialszym pedagogiem jestem dla dzieci. Dla dzieci zdobywałam wiedzę i umiejętności, żeby dać im wszystko co najlepsze z człowieka.

Dla dzieci a nie dla starych dziadów co się popisują przemocą psychiczną i poniewierają kobietą jak nic sensownego do powiedzenia nie mają a koniecznie chcą zamanifestować swoje samcze jestestwo.

Ja na Salonie nie byłam, nie jestem i nie będę żadnym pedagogiem ani psychologiem. Tutaj to ja jestem rasową kobietą i jak mnie jakiś dziad będzie poniżał na moim bogu, to wezmę za chabety i wystawię za drzwi. Tak jak czyniłam do tej pory.

Koniec.

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości